لینک خرید فایل(تحقیق نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران)

تحقیق نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران|لینک خرید فایل|اِن کیو|34019315|نقش مدیریت بازاریابی,نقش مدیریت در بازاریابی,نقش مدیران بازاریابی,جهانی شدن بازار فرهنگ ایران,جهانی شدن بازار,تحقیق جهان شدن بازار,تحقیق مدیریت بازاریابی,مقاله مدیریت بازاریابی,پایان نامه مدیریت بازاریابی,دانلود تحقیق مدیریت بازاریابی
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان تحقیق نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

دانلود تحقیق با موضوع نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران،در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده. 2واژگان كليدي.. 2
مقدمه. 3
تاريخچه مطالعاتي تحقيق.. 3
مباني نظري تحقيق.. 4
تنوع فرهنگی.. 5
دیدگاه های متفاوت فرهنگی.. 5
جمع‌بندی فرآیند تنوع فرهنگی.. 6
طبقه بندی فعالیت های فرهنگی ایران.. 6
طبقه بندی محصولات فرهنگی ایران.. 6
اصول‌ سیاست‌ فرهنگی‌ جمهوری اسلامی ایران مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی.. 7
بازاریابی.. 9
نیاز و خواسته ها9
مبادله. 9
یونسکو. 12
اعلامیه جهانی یونسکو. 12
آمار یونسکو. 14
کالاهای فرهنگی محوری:14
خدمات فرهنگی محوری:14
کالاهای مربوط فرهنگی:14
خدمات مربوط فرهنگی.. 14
ایران و تجارت جهانی فرهنگی.. 15
تحلیل آمار یونسکو و تطبیق با وظایف مدیریت بازاریابی.. 16
نتیجه گيري.. 17
منابع:18



چکیده تحقیق:در قرن حاضر، اهمیت تثبیت هویت ملی و ترویج آن و هم چنین توسعه تجارت محصولات و فعالیت های فرهنگی و جهانی شدن آن، به عنوان ارکان اقتصادی در عرصه رقابت بازارهای جهانی، جوامع مختلف بالاخص کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه را بر آن داشته تا بیش از پیش به به مقوله فرهنگ بپردازند. بعد رخداد تاریخی انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش های والای دینی شاهد تغییر رویکرد فرهنگی در کشور ایران بودیم و این فرصتی فراهم آورد که ضمن بازسازی بنیان های فرهنگی کشور که در زمان های مختلف مورد دستخوش تحولاتی گردیده بود، زمینه لازم برای ترویج آرمان های انقلابی به سایرکشورها فراهم گردد، یکی از این روش های توسعه فرهنگی در جهان، تبادل محصولات فرهنگی به عنوان نیاز و خواسته بشری در بازارهای جهانی می باشد که به دلایل مختلف سیاسی- اقتصادی و جنگ نابرابر بر اساس آمارهای موجود به شکل مطلوب حاصل نگردیده و هم چنان سهم اندکی از بازارهای جهانی را تصاحب نموده است و اما همین مقدار اندک می تواند با بهره گیری از مدیریت بازاریابی و شراکت بخش خصوصی و حمایت از آن و دخالت دولت از جنبه آموزش و تبلیغات محصولات فرهنگی توسعه سرمایه گذاری در بخش فرهنگ را به همراه داشته باشد و لازمه تحقق آن، رعایت اصول مدیریت بازاریابی بر حسب مقتضیات زمانی و مکانی و براساس استانداردهای بازارهای جهانی می باشد.


مطالب دیگر:
مجموعه 200 نمونه سوال از فصل پنجم کتاب ریاضی دهم تجربیمجموعه 200 نمونه سوال از فصل سوم کتاب ریاضی دهم تجربیمجموعه 200 نمونه سوال از فصل دوم کتاب ریاضی دهم تجربیمجموعه 200 نمونه سوال از فصل اول کتاب ریاضی دهم تجربیمجموعه 100 نمونه سوال از فصل ششم کتاب ریاضی دهم تجربیمجموعه 300 نمونه سوال از فصل سوم کتاب ریاضی یازدهم تجربیمجموعه 200 نمونه سوال از فصل چهارم کتاب ریاضی یازدهم تجربیمجموعه 200 نمونه سوال از فصل پنجم کتاب ریاضی یازدهم تجربیمجموعه 200 نمونه سوال از فصل اول کتاب ریاضی دوازدهم تجربیمجموعه 200 نمونه سوال از فصل سوم کتاب ریاضی دوازدهم تجربیمجموعه 200 نمونه سوال از فصل اول کتاب ریاضی دوازدهم انسانیمجموعه 200 نمونه سوال از فصل دوم کتاب ریاضی دوازدهم انسانینواقص موجود در کنترل کیفیت بتن کارگاهیدانلود پروژه آماده ادیوس جدید : کلیپ اسپرت عاشقانه و فشن بهمراه دموپاورپوینت درس 1 زبان دوازدهمپاورپوینت درس 2 زبان دوازدهمپاورپوینت درس 3 زبان دوازدهمفایل png میکی موس و دوستان پاورپوینت طرح اختلاط بتن به روش آیین نامه ACI 211 آمریکا3نمونه قولنامه (قرارداد)موتور سیکلت جهت خرید و فروش